
Pobierz i wydrukuj (lub napisz odręcznie) stosowny formularz i dołącz go do przesyłki:
Adres do zwrotów:
RED Księcikowski Krzysztof ul. Sikorskiego 60/203, 67-200 Głogów
REKLAMACJE
Wszelkie uszkodzenia zauważone przez klienta zaraz po otrzymaniu towaru, należy niezwłocznie zgłosić.
Przed odesłaniem towaru do reklamacji skontaktuj się z naszym konsultantem.
Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, możemy zaproponować Ci:
- obniżenie ceny,
- naprawę towaru w naszym zakresie,
- jeśli nie ma możliwości naprawy, towar wymienimy na pozbawiony wady.
W przypadku braku towaru zwracamy poniesione koszty.
GWARANCJI I ZWROTOWI NIE PODLEGA:
- Towar używany, bez metki i oryginalnego opakowania.
- Uszkodzenie mechaniczne, zepsuty zamek, uszkodzona guma, itp.
Nieuznane reklamacje, brak konsultacji z obsługą- odsyłamy na koszt klienta.
UWAGI:
Niektóre zamki w procesach technologicznych mogą ulegać śniedzeniu.
Nie jest to wadą produktu i nie podlega to reklamacji !
Nie odbieramy od klientów paczek za pobraniem i zaadresowanych do paczkomatu !