Regulamin - dehe.pl
Regulamin

 

REGULAMIN

 

1. WARUNKI OGÓLNE

 

Poniższy regulamin dotyczy wszystkich zamówień przez klienta w sklepie www.DEHE.pl

 

Właścicielem firmy jest:

RED Krzysztof Księcikowski

67-200 Głogów ul. Polska 29a/10

NIP: 693-190-37-47, REGON: 390983470

 

Przed dokonaniem zamówienia zapoznaj się z naszym regulaminem. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z jego akceptacją.

 

2. KONTO

 

Założenie konta jest bezpłatne i dobrowolne.

 

Aby założyć konto w naszym sklepie, należy wypełnić wymagane pola formularzu kontaktowego podając swoje dane personalne.

 

Po zarejestrowaniu się każdy Klient otrzymuje indywidualny login i hasło do konta.

 

3. WARUNKI SPRZEDAŻY

 

Składanie zamówień w naszym sklepie możliwe jest na dwa sposoby:

  • dokonanie zamówienia po wcześniejszym założeniu konta,

  • dokonanie zamówienia bez konieczności zakładania konta

W obu przypadkach należy wypełnić odpowiedzi formularz zamówienia.

 

Wypełniając formularz zamówienia, Klient zawiera umowę sprzedaży.

 

Podczas składania zamówienia Klient informowany jest o ocenie produktu i kosztach wysyłki.

 

Ceny towarów zawierają obowiązkowy podatek VAT i podawane są w polskiej walucie Złoty.

 

Sklep www.DEHE.pl nie posiada żadnych ukrytych kosztów, jakie musi ponieść Klient.

 

Sprzedawca po otrzymaniu zamówienia, informuje Klienta drogą elektroniczną o przyjęciu zamówienia do realizacji. Sprzedawca wysyła powiadomienie na skrzynkę e-mail podaną przez Klienta w formularzu zamówienia.

 

Wszystkie zamówienia są archiwizowane w systemie sklepu jako dowód zawarcia umowy.

 

Realizujemy zamówienia krajowe i zagraniczne.

 

4. PŁATNOŚCI

 

Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

  • Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze tzw. pobranie,

  • Płatność przelewem tradycyjnym na konto Sprzedawcy,

    Nr konta:  85 1020 5558 0000 8602 3197 5438

    W tytule przelewu podaj swoje nazwisko 

    Nasze dane: 

    RED KSIECIKOWSKI  KRZYSZTOF 

    UL.POLSKA29A/10

     67-200 GŁOGÓW  

    NIP.693-190-37-47  

  • Płatność przelewem na konto sprzedawcy poprzez PayU i PayPal,

  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym

 

Klient zobowiązany jest dokonać płatności za złożone zamówienie:

  • do 3 dni roboczych przy płatności przelewem,

  • przy dostawie jeśli została wybrana wysyłka za pobraniem.

 

W przypadku nie opłacenia zamówienia w wyżej wymienionych terminach, umowa sprzedaży zostaje zerwana z winy Kupującego.

 

5. WYSYŁKA

 

W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze wysyłka następuje w ciągu 24h (dni robocze) po wcześniejszym potwierdzeniu zamówienia przez sms lub email.

 

Zamówienia opłacone przelewem wysyłane są w ciągu 24h (dni robocze) od daty zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym Sprzedawcy.

 

6. DOSTAWA

 

Zamówienia dostarczane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz poza granicami Kraju wg cennika Poczty Polskiej.

 

Dostawa zamówienia do kwoty 200zł jest płatna, a koszty jej ponosi Klient. Zamówienia powyżej 200zł mają darmową dostawą, a koszt jej ponosi Sprzedawca.

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, koszt wysyłki i koszt powrotu nieodebranej przesyłki pobraniowej ponosi Klient.

 

Koszty dostawy są jawne i ogólnie dostępne w zakładce „ Koszt Wysyłki”, oraz w trakcie składania zamówienia.

 

Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

 

Czas dostawy zamówienia do Klienta na terenie kraju wynosi w zależności od wybranej formy wysyłki 1-3 dni robocze.

 

7. REKLAMACJE, ZWROTY, WYMIANY

 

Zdjęcia zamieszczone w ofercie, są poglądowe. Towar w rzeczywistości może nieznacznie różnić się od tego przedstawionego w ofercie. Różnice nie są wadami produktu i nie podlegają reklamacji.

 

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie należy bezwzględnie wyprać przed założeniem. Tak jak każdy inny produkt , towar należy sprawdzić przed założeniem i upewnić się czy materiał nie uczula. Pamiętaj wypranie produktu nie daje gwarancji że produkt nie uczuli alergika.

 

Podczas produkcji, materiał poddawany jest wielu procesom obróbki termiczne, chemicznej, mechanicznej, farbowaniu itp Procesy te mogą mieć wpływ na końcowy zapach produktu. Nie jest to wadą produktu i nie podlega to reklamacji. Każdą sztukę zakupionej odzieży należy wyprać przez założeniem

 

Reklamowany towar musi być czysty. Przed wysłaniem reklamacji, skontaktuj się z obsługą sklepu. Nieuzasadnione reklamacje, które nie zostaną uznane, będą odsyłane na koszt klienta. Reklamacje, zwroty i wymiany należy wysyłać listem poleconym ekonomicznym na adres: RED Krzysztof Księcikowski  67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 60/203, wraz z załączonym paragonem i formularzem zwrotu, reklamacji lub wymiany. 

Formularze dostępne są do pobrania na stronie www.DEHE.pl

Błędnie wypełnione formularze lub przesłanie innego formularza niż jest wymagany, może opóźnić proces zwrotu , wymiany lub rozpatrzenia reklamacji.

Podstawą zwrotu lub reklamacji jest paragon!

 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od dani jej złożenia.

 

Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa w Kodeksie Cywilnym. Podstawa i zakres obowiązków Sprzedawcy względem klienta dla umów sprzedaży z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży, określone są powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

 

8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, klient po zawarciu umowy na odległość ma prawo odstąpić od niej w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, poza kosztami wysyłki zwrotnej do sprzedawcy.

Klient zobowiązany jest przesłać sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną lub pocztą polską na adres firmy.

 

Klient ma obowiązek zwrócić towar sprzedawcy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu. Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

 

Sprzedawca ma obowiązek zwrócić klientowi pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania od niego zwrotu towaru oraz oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy.

Sprzedawca dokonuje zwrotu tylko na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.

 

9. POSTANOWIENIE O PRZEDSIĘBIORCACH

 

Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej z klientem nie będącym konsumentem bez podania przyczyny w terminie 14 dni dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Klient nie będący konsumentem nie może rodzić wobec tego żadnych roszczeń.

 

Sprzedający ma prawo wymagać od klienta nie będącego konsumentem, dokonania przedpłaty w całości albo części niezależnie od wybranego przez klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.

 

10. ADMINISTRACJA DANYCH 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Red Księcikowski Krzysztof ul.Polska 29a/10 67-200 Głogów Nip.693-190-37-47.

Zbiór zgłoszony jest do GIODO

Dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi sprzedaży oraz dokumentów księgowych.Przysługuje państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.Podanie danych jest dobrowolne,ale i niezbędne do wystawienia faktury lub np. nadania paczki,kontaktu z klientem.

Informacje o przetwarzaniu danych

  1. Administratorem danych jest firma RED Ksieckiowski Krzysztof wskazana powyżej.
  2. Dane mogą być udostępniane Poczcie Polskiej,firmą kurierskim w celu prawidłowej realizacji usług określonych w regulaminie oraz do biura rachunkowego(faktury) prowadzącego dokumenty księgowe.
  3.  dane będą przechowywane przez okres 10 lat
  4. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania pisząc na bok@dehe.pl lub kontaktując się telefonicznie nr.534-44-01-44
  5. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  6. Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych (w szczególności historii transakcji)
  7. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 

 

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.

Sprawy nieuregulowane regulaminem maja zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

 

OBJAŚNIENIA:

 

SPRZEDAWCA:

RED Krzysztof Księcikowski 67-200 Głogów, ul. Polska 29a/10

NIP: 693-190-37-47, REGON: 390983470

 

KLIENT - osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych nie będąca przedsiębiorcą.

 

FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający utworzenie konta klienta.

 

KONTO – Usługa elektroniczna z przypisanym loginem i hasłem w której zapisane są dane podane przez klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie internetowym.

 

PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

 

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia.

 

ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.

 

UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

 

DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl